Tuesday 10 December 2013

Inilah Reality Show | #MasterChefMalaysiaAllStars Episode 12

MasterChef Malaysia All Stars Episode 12 | Assalamualaikum w.b.t.. Kalau dulu, Eraz selalu akan update entri pasal MasterChef Malaysia ataupun MasterChef Selebriti Malaysia.. Tapi sekarang masih lagi layan Masterchef di TV tapi dah tak update sepenuhnya pasal ni.. Alasan? Entah la.. Apa-apa pun, malam ni dah Episode 12 untuk MasterChef Malaysia All Stars yang mana malam penyingkiran..
Kata tak nak buat entri kan.. Tapi kenapa buat jugak?
Sebenarnya malam ni tiada penyingkiran.. Tapi calon-calon yang bakal tersingkir ialah Azwan Ali dan Raja Azmi.. Siapa yang tengok tadi, mesti tahu akan dramanya.. Mula-mula macam tu, lepas tu macam tu.. Mukan pun masing-masing nampak berubah.. Yang pasti siap ada yang gelak lagi.. Sebab itu lah Eraz buat tajuk, Inilah Reality Show..

Apa-apa pun berlaku, akan dipertontonkan kepada semua.. Perangai sebenar mungkin akan diketahui semua orang.. Apa-apa pun, apa yang perlu korang tahu, pengorbanan Raja Azmi menolong Azwan Ali sangat patut.. Adegan-adegan semasa pengumuman untuk penyingkiran, mungkin ada positif dan negatif.. Yang positif, bolehlah di ambil.. Yang negatif, lupakan.. Wassalam..
#Nampak kesedihan Raja Azmi semasa diumumkan tersingkir akan tetapi sebenarnya selepas itu beliau diumumkan tidak tersingkir.. Tiada penyingkiran.. Tapi apa yang belaku sebelum tu, dah tak boleh ditarik balik.. Setiap kata-kata, semua orang dah dengar samada dari Raja Azmi ataupun Azwan Ali.. Layannnnnnn je laaaaaaaa..

11 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.