Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 26 December 2013

Baru jumpa nasik !!

Assalamualaikum w.b.t.. Perut dah berkeroncong ni.. Dari pagi tadi tak makan.. Nasik yang dah beli siap-siap pun tak sempat nak makan kt pantry.. Entah-entah dah membazir.. Memang sibuk giler memandang semalam cuti kan.. Esok nak cuti lagi sebab ada majlis sikit kat kampung..

#Sambil menunggu nasi goreng U.S.A sampai!! Barli panas satu!!

Published with Blogger-droid v2.0.10

12 comments:

  1. Uish,sedapnya nasi goreng U.S.A dah lama tak makan hehe
    New Entri Updated : Long Time No See

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh tahan sedapnya.. First time try..

      Delete
  2. pagi tadi aka pula makan kuih jer...lunch tadi pekena nasi lemak berlauk sama air mata kucing.....yummy....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedapnya air mata kucing.. Boleh rasa manisnya macamana..

      Delete
  3. alahai...hehehe...selamat menjamu selera! ^_^

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum...eraz,

    makan ingat kat mselim3 k...

    mselim3

    pls: ambik bau pun jadi lah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bau pun boleh.. Hehe.. Bila nak sambung belajar MBA lak?

      Delete
  5. hmm..sian eraz...lapar sangat ni..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.