Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 26 December 2013

Kenapa semua orang ketawa?

Assalamualaikum w.b.t.. Sepatutnya feel la kan, tapi kenapa semua orang yang tengok drama 'P' bukan nama sebenar ni ketawa.. Masa tu kan scene romantik plus sedih.. Aiyooooo.. Siap gantung-gantung botol.. Itu membuktikan bahawa feel pelakon tu tak sampai.. Ketawa pun macam dibuat-buat.. Drama ape? Tak perlu Eraz bagitau, korang dah boleh agak.. Adios amigos!!

#Entri santai sambil main-main dengan Zara Faleesya..

Published with Blogger-droid v2.0.10

15 comments:

  1. memang lakonan dorang nampak macam kayu ....lain kali pengarah amik pelakon yang ikuti kelas lakonan......

    ReplyDelete
  2. Carl tahu drama apa hahahaaha . ajet-ajet suwitt letu sebab tu ketawa ahaha

    ReplyDelete
  3. erk? Saya ni tak tengok drama..so tak tahu la

    ReplyDelete
  4. pelakon baru...biase la kot..hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah.. Tapi perlunya masuk kelas ke apa ke untuk tidak rosakkan drama..

      Delete
  5. hihihihihi betul la.. kitorang satu family pun ketawa jugak.. xda feel langsung! pfft hampeh tengok drama ni...

    ReplyDelete
  6. ok..tau drama apa..saya tengok episod pertama & last je kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa agaknya pilih episod satu dan last..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.