Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 27 December 2013

Minta maaf pada kawan yang seorang ni ..


Assalamualaikum w.b.t.. Semalam Eraz ada jumpa seorang kawan ni.. Dia memang dah tahu sangat kot cara Eraz ni macamana.. Cuma nak minta maaf pada dia sebab semalam banyak kerja sangat.. Dalam kepala ni ligat duk berfiir.. Tambah lagi dengan tak cukup tidur.. Mengantuk.. Jadi nampak macam takde mood sikit.. Alhamdulillah, dalam kesibukan tu, sempat lunch bersama-sama.. Apa-apa pun, terima kasih sebab belanja Nasi Goreng U.S.A semalam... Adios Amigos..

6 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.