Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 13 December 2013

Nasi Berlauk Kampung Berangan, Tumpat


Nasi Berlauk Kampung Berangan, Tumpat | Assalamualaikum w.b.t. dan Selamat Pagi semua!! Masih ingat dengan entri Eraz pasal Nasi Berlauk Air Dingin? Itu salah satu nasi bungkus yang popular di Kelantan.. Senang nak beli sebab dah bungkus siap-siap.. Cuma cakap nak berapa dan bayar je.. Tapi kadang-kadang tu, Nasi Berlauk Air Dingin tu cepat habis dan digantikan dengan Nasi Berlauk Kampung Berangan.. Rasa lebih kurang sama je..

#Nasi lauk ikan gulainya memang sedap!

Published with Blogger-droid v2.0.10

10 comments:

  1. xpernah lagi rasa nasi berlauk ni...mesti sedap,.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedap kak.. Boleh la kenyang pagi-pagi hari.. :)

      Delete
  2. wah...siap ada beg plastik lagi...kat sini tak der pun macam nie...terbaikkk....1

    ReplyDelete
  3. nasi berlauk kelantan mmg terbaek.
    tiada tandingan kuah dia.

    ReplyDelete
  4. Awak Ditag :)
    http://purplelicious-mystorry.blogspot.com/2013/12/simple-giveaway-by-anamyhusna.html

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.