Tuesday 31 December 2013

ERAZFADLI.COM | Top 5 Best Personal Blog Malaysia


Assalamualaikum w.b.t.. Siapa yang sudah membaca entri yang dibuat oleh Tuan Denai Hati bertajuk Best Personal Blog, pasti sudah tahu akan berita ini.. Tuan Denai Hati kita keluarkan 7 blog terbaik dalam kategori Personal berdasarkan kedudukan ranking Alexa Malaysia.. Alhamdulillah blog ERAZFADLI.COM tersenarai dalam Top 5..

Syukur alhamdulillah berkat usaha untuk memantapkan blog ERAZFADLI.COM ni, berjaya mendapat kedudukan yang agak baik.. Tahniah juga kepada Kak Mialiana sebab berada dalam Top 3.. Dia banyak membantu Eraz sebagai protege nya.. Begitu juga pada Saudara HasrulHassan dan Ben Ashaari.. Tahniah semua!!

Kedudukan blog ERAZFADLI.COM pernah turun naik kedudukannya di Alexa. Jika nak tahu macamana turun naiknya, boleh semak melalui link INI.. Hari ini pula berkedudukan 387 #MY.. Terima kasih kepada semua yang selalu support blog ini sehingga berjaya berada di kedudukan sekarang.. Terima kasih..

30 comments:

  1. memang meletop ranking tu bro

    ReplyDelete
  2. tahniah saudara eraz
    berada di kedudukan ke-5..wah..beznyeeee

    ReplyDelete
  3. tahniah Eraz...bukan calang-calang dapat on listed dengan blogger otai.....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.