Thursday 12 December 2013

Blogrrr Awards - Senarai Bakal Pemenang Best Personal Blog

Blogrrr Awards - Senarai Bakal Pemenang Best Personal Blog | Assalamualaikum w.b.t.. Blogrrr Awards.. Pasti dah ramai yang dengar yang tentang Blogrrr Awards ni.. Untuk pengetahuan pada sesiapa yang terlepas info, senarai Top 5 akhir telah diumumkan.. Antara yang menjadi perhatian ialah untuk kategori Blogrrr Awards - Best Personal Blog.. Siapa Top 5? Tengok gambar di bawah :

Blogrrr Awards - Best Personal Blog

Haaaa.. Sure korang kenal dengan semua calon-calon tu kan.. Tak sabar juga nak tahu siapa pemenangnya.. Kena tunggu 14 Disember ni.. Banyak lagi kategori lain yang dipertandingkan.. Selain dari Blogrrr Awards - Best Personal Blog, ada 10 lagi kategori.. Dah tahu senarai Top 5 nya? Boleh klik ke entri Calon-Calon Blog Terbaik 2013 Blogrrr Awards by Saudara HasrulHassan.. Kan best kalau ERAZFADLI.COM tercalon sama.. Tapi jauh lagi la.. Haha.. 10 tahun akan datang pun tak pasti.. Tumpang excited untuk kawan-kawan blogger yang tercalon..

broframestone.com, benashaari.com dan denaihati.com sememang 3 blog yang sentiasa Eraz terjah.. Dan ketiga-tiganya juga memang tersenarai dalam bloglist blog ERAZFADLI.COM ni.. Memang tak perlu dipertikaikan akan pencalonan ni sebab mereka memang layak dan ada pengikutnya yang tersendiri.. Insyaallah nak cuba ikut jejak mereka jika berpeluang.. Amin..

Nak mengenali senarai calon Blogrrr Awards - Best Personal Blog ni? Boleh baca entri khas bertajuk Tercalon bagi Blogrrr Awards : Best Personal Blog by broframestone ni.. Bila baca, memang otai-otai la semua.. Mereka adalah golongan yang sudah lama berkecimpung dalam bidang ni.. Sudah membina tapak yang sudah lama.. 

Apa-apa pun, good luck!! Sure akan ramai blogger yang hadir di Blogrrr Awards ni.. Termasuklah blogger Paly.. Have fun semua!! Adios amigos..

14 comments:

  1. best right ada award macam ne :)

    ReplyDelete
  2. mmg terbaek pun mereka2 yg tersenarai... takpe, nanti blog kawe ngan demo pulak masuk, hehehe...

    # good luck untk exam !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah.. Terima kasih boh.. Study tok abih lagi nih..

      Delete
  3. Persaingan sengit nie, gua undurkan diri dulu

    www.broframestone.com

    ReplyDelete
  4. tahniah semua yang tersenarai....mereka mempunyai follower yang ramai dan blog mereka memang stailo........

    ReplyDelete
  5. mereka memang terbaik..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.