Wednesday 11 September 2013

Ranking Alexa.com Blog ERAZ FADLI #7


Assalamualaikum w.b.t.. Rasanya dah lama Eraz tak update kedudukan blog ERAZ FADLI ni untuk Alexa.com.. Last update pada 4 Mei 2013.. Apa kedudukan masa tu? Boleh rujuk SINI.. Sebelum itu, blog ini pernah menduduki Ranking Bawah 500 Sites di Malaysia - Alexa.com pada 25 Mac 2013.. Tetapi selepas itu, ranking jatuh sebab Eraz sangat sangat sangat sibuk dengan kerja dan hal personal.. 

Jadi hari ini, Eraz sekali lagi ingin berkongsi kedudukan Alexa.com dengan semua pembaca blog ERAZ FADLI tentang kedudukan terkini.. Alhamdulillah, walaupun tak sebaik semasa awal tahun baru ini, ranking blog ini semakin hari semakin meningkat semula.. Insyaallah mungkin satu hari nanti, akan tiba masanya ranking berkenaan sama macam sebelum ini ataupun makin baik..

Global Rank : 133,398
Rank MY : 933

Insyaallah dari masa ke semasa, Eraz akan cuba kekalkan prestasi blog ni.. Cuba untuk kekalkan pengunjung ke sini.. Jangan pula sekali datang, lepas tu, tak nak datang dah.. Siapa yang nak semak kedudukan masing-masing, boleh klik SINI.. Selamat maju jaya... 

8 comments:

  1. Replies
    1. Terima kasih Kak Mia.. Kena usaha lagi ni.. :)

      Delete
  2. uhuks uhuks uhuks, jauh lagi ni nak kejar... tak per walaupun pangkat kakak tapi dalam hal ni masih adik bongsu...ekekekee....

    ReplyDelete
  3. tahniah Eraz.....akak punya beribu-rubu lemon lagi....hoho

    ReplyDelete
  4. gua punya bejuta-juta lemon lg nk kejar ni...hahaha

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.