Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 4 September 2013

Gambar sebelum Papa tinggalkan Zara



Assalamualaikum w.b.t.. Itu gambar semalam semasa Eraz nak keluar rumah pergi airport.. Masa tu Zara tidur sebab baru lepas menyusu.. Masa bagi ciuman terakhir di luar rumah dan nak naik kereta, Zara sempat buka mata.. Maybe nak tengok papa pergi..

#Tunggu papa balik Jumaat.. Semalam merengek sikit.. Mungkin tak dapat tidur dalam dakapan papa.. Huhu..

Published with Blogger-droid v2.0.10

20 comments:

  1. Kemain..hehe.. tgu lh ye papa blik

    ReplyDelete
  2. Tido dlm dakapan papa.. So sweet =)

    ReplyDelete
  3. mesti papa pun tidur tak lena terkenang2 zara kan? sabar ek papa... ^_^

    ReplyDelete
  4. nyenyak Zara tidur....dah makin tembam.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hari tu nyenyak.. Esok nya jadi tak nyenyak..

      Delete
  5. Papa cpt blk yep, Zara rindu papa..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.