Tuesday 4 March 2014

MAM X Cut Silicone Nipple


Assalamualaikum w.b.t.. Pagi tadi Eraz kongsikan tentang MAM Hold My Cup Handles kan.. Sebenarnya ada satu benda lagi yang Eraz nak kongsi.. Rasanya baik untuk anak kita jugak.. Boleh mengelakkan dari tersedak susu atau susu masuk dengan banyak tambah-tambah bila baby kita dah boleh pegang botol susu sendiri dan minum sendiri..

Barang tu, MAM X Cut Silicone Nipple.. Eraz masih gunakan sample jenama MAM sebab Zara biasa dengan jenama ni.. Pernah dengar tentang MAM X Cut Silicone Nipple ni? Bak kata orang kampung, ini puting susu yang hanya akan keluarkan susu bila baby hisap.. Kalau tak hisap, tak keluar.. Kalau terbalikkan susu pun, isi tak keluar kecuali dihisap.. 

Semua ni demi keselamatan anak kita.. Betul tak? Mungkin ada jenama lain yang mungkin lebih sesuai dengan anak korang.. So, google lah! Wassalam..

18 comments:

  1. kena blajaq balik nie kang klu pegnen lagi...ms ngandungkan si Zara dolu x penah plak cari puting bagai nie...hik!hik!

    ReplyDelete
  2. o.. faham dah. baru tau. hehehe

    ReplyDelete
  3. macam nak try jer for Ash ni...thank you papa Zara sebab share...

    ReplyDelete
  4. wahaha...bagus info, tengah check nak beli tuk cucu, asyik nangis nonstop...ekekeke

    ReplyDelete
  5. Nice info...sbg parent kita cari yg terbaik...

    ReplyDelete
  6. Menarik juga info ni.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.