Friday 14 March 2014

Bila badan dah penat..

Assalamualaikum w.b.t.. Balik kerja tadi singgah Eddlee.. Rasa macam lama dah tak makan ayam Eddlee.. Beli untuk semua.. Tapi balik-balik tengok ada keropok keping.. Aiyoooo.. Belasah dulu.. Ayam lepas ni.. Nasi belum makan.. Tapi perut rasa macam kenyang.. Tapi macam biasa, kenyang untuk sementara..

Motif gambar di bawah? Sebenarnya Eraz nak update pasal ayam Eddlee tu.. Tapi macam takde idea nak karang walaupun ada idea.. Mungkin badan penat sebab baru balik kerja.. Lepas tu minda pun effect sama.. 'Duduk' la macam tu je entri berkenaan.. Tajuk tak de.. Hanya gambar dan Label.. Haha.. Blur semacam je rasa.. Tak tahu larat ke tak, nak drive ke 'M' malam ni..

Balik, sampai je rumah, apa lagi, terus ambil Zara.. Dukung bawak pergi bawah, teman mama dia angkut kain di ampaian.. Bukan main lagi happy.. Suka terkekeh kekeh.. Ada ke perkataan kekeh? Haha.. Sekarang dah mandi.. Zara la.. Hisap susu, tidur.. Pastinya akan bangun sekali lagi main dan tidur semula sampai ke pagi..

#Esok kerja lagi.. Malam ni nak buat entri pasal Lelaki Gagah.. Fuyooo..

11 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.