Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 11 March 2014

Petak Parking Khas


Assalamualaikum w.b.t.. Rasa-rasanya banyak syarikat atau mana-mana organisasi akan meletakkan tanda parking khas untuk stafnya sahaja kan.. Samada letak tanda yang berdiri, atau tampal nama jawatan dan no. plat kereta.. Tapi kenapa masih ada orang masih letak kereta di tempat parking yang sudah dikhas kan tu?

9 comments:

  1. Selalu mesti nak cepat dan petak parking tak mencukupi....may be urusan tu sekejap...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau sekejap, mungkin ok la.. Tapi istilah sekejap tu berapa minit? Hehe..

      Delete
  2. sebab xde paking len dah...hihi paking penuh la tu...

    jemput ke blog sy ye http://umiadamfaris.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih sebab memberi pendapat..

      Delete
  3. mungkin sebab dah takde parking or malas nak parking jauh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih sebab memberi pendapat..

      Delete
  4. Membuat tempat parking khas menyebabkan orang berburuk sangka dan tuan empunya parking berasa riak dan bangga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih sebab memberi pendapat..

      Delete
  5. Hehe..terpulang utk kegunaan apa.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.