Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 10 March 2014

Jangan kita jadi macam ni !

Klik untuk besarkan


Assalamualaikum w.b.t.. Dah baca apa yang ditulis dalam gambar di atas? So harapnya, di kalangan kita, jangan jadi macam tu.. Insyaallah, kalau kita fikir dulu apa yang nak kita tulis, tapis-tapis dengan tenang, insyaallah perkataan yang ditulis tu akan jadi positif.. 

#PrayForMH370

25 comments:

  1. Harapnya tak jadi drpd kalangan itu lah...Huhu

    ReplyDelete
  2. ada baca tadi di facebook.....macam-macam ler...

    ReplyDelete
  3. kalau tak tahu, diam adalah langkah terbaik. tunggu je official announcement

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunggu je official announcement.. Itu lebih baik..

      Delete
  4. ...MAAF tak sempat nak terjah semua entry..rindu nak blogwalking..
    jom singgah blog syira ..doakan untuk MH370 :)
    # Puisi- MH370 Pulanglah ! #

    ReplyDelete
  5. jgn sebarkan spekulasi yg bukan²...doakan agar keselamatan para penumpang & anak kapal terpelihara...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doakan agar keselamatan para penumpang & anak kapal terpelihara.. Itu lebih baik..

      Delete
  6. pelik-pelik manusia zaman sekarang.
    Disaat semua orang bersedih ada jugak yang nak buat jenaka yang entah apa2 kan.
    tak tau jaga sensitiviti org langsung

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama sama kita doakan yang terbaik..

      Delete
  7. tu lah manusia, suka memandai. cakap main ikut sedap je, hope tak jadi kalangan tu. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama sama kita doakan yang terbaik..

      Delete
  8. Replies
    1. Sama sama kita doakan yang terbaik..

      Delete
  9. Replies
    1. Sama sama kita doakan yang terbaik..

      Delete
  10. Ramai yang suka buat andaian sendiri. Cakap yang bukan-bukan. Baik diam je tunggu official announcement.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama sama kita doakan yang terbaik..

      Delete
  11. geram juga org macam ni.... mcm xde perasaan! cakap bukan2...... semoga segala urusan mencari mh370 dipermudahkan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama sama kita doakan yang terbaik..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.