Sunday 23 March 2014

Sakit kepala teramat !

Assalamualaikum w.b.t.. Lepas je buat entri pagi semalam (satu-satunya entri pada 22 Mac), terus bermula sakit kepala yang berdenyut-denyut.. Keperluan di office memang memerlukan tenaga dan minda yang bagus semalam sebab tenaga kerja yang kurang.. So! Macam-macamana pun kena kerja.. Redah saje lah..

Tapi disebabkan tak telan ubat terus pagi tu, effectnya terus ke malam.. Bila sampai je rumah petang semalam lebih kurang dalam pukul 6.45 ptg, memang tak tahan sakitnya.. Lepas je mandi, solat Maghrib, terus rebah atas katil.. Wife picitkan kepala dan bagi ubat, terus pengsan sampai ke pagi.. Dalam pukul 2.00 pg lebih baru bangun..

Rasanya dah lama tak sakit kepala macamtu.. Wife dah warning awal-awal, kalau dah rasa sakit kepala lagi, terus telan ubat.. Rasanya juga, migrain dulu dah datang balik.. Fuh!

16 comments:

  1. jaga diri abg eraz...kang kalau sakit lagi tak jalan kerja...sbb migraine mmg gitu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Sally.. Tak aktif sangat la minggu ni.. Fuh!

      Delete
  2. Jaga diri ye bro dan jangan lupa makan ubat k

    ReplyDelete
  3. asyik makan ubat pun bosan jugak....untuk hilangkan migrain akak sekarang makan ubat singseh jer......

    ReplyDelete
  4. kesian eraz..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.