Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 15 March 2014

BMAC5203 | Accounting For Business Desicion Making


BMAC5203 | Accounting For Business Desicion Making - Assalamualaikum w.b.t.. Kalau tadi Eraz kongsi sal subjek BMMF5103 | Managerial Finance.. Ini subjek kedua yang Eraz kena betul-betul beri perhatian.. Ya la.. Finance dan Accounting ni lebih kurang je kan.. Kalau orang tu ada basic, kira ok la.. Tapi kalau untuk orang baru macam Eraz yang berlainan bidang dengan MBA, 'sakit' la sikit.. Tapi kalau orang lain boleh, tak kan kita tak boleh kan.. So!! Usaha!!

10 comments:

  1. study masa lapang kat tmpt kerja ya bro :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak de masa free kat tempat kerja ni..

      Delete
  2. akaun bidang study Farah semasa di UiTM dulu... rindu nak belajar balik

    ReplyDelete
  3. Dah keje baru akak blajar akaun...tu untungnya keje dgn company cina...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eraz tahu sikit-sikit je pasal akaun..

      Delete
  4. Adeh..mcm susah je,mcm payah je..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.