Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 18 March 2014

Don't Talk To Me !

Assalamualaikum w.b.t.. Eraz terjumpa gambar tu kat Facebook tadi.. Terus terbayangkan Zara Faleesya di Kelantan sana.. Macam tu la kot kalau Zara merajuk.. Tapi sekarang dia kecik lagi.. Tak reti nak buat muka macam tu.. Cuma kalau dia merajuk sekarang, dia cuba tak nak pandang Eraz.. Pernah kena sebelum ni.. Sebabnya masa balik kerja, terus buat kerja bersihkan rumah tanpa ambil dukung dia dulu.. Hehe..

#Harapnya suhu badan Zara semakin turun..

10 comments:

  1. huhuhuhu... hope adik zara sihat..

    ReplyDelete
  2. zara demam ke...kena jaga betul2 tu..semoga zara sihat saje ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa tu, memang Zara demam.. Huhu..

      Delete
  3. aloh loh loh.. comel lak di buat mjuk mcm tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kita yang buat macamana agaknya?

      Delete
  4. hehehe..mesti comel zara buat muka begitu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. Kita tengok nanti macamana..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.