Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 31 March 2014

Bahagianya bila ..

Assalamualaikum w.b.t.. Bahagia giler rasa bila sampai awal rumah lepas balik kerja.. Selalunya sebelum kul 7 baru sampai.. Tapi hari pukul 5.45 dah samapai.. Kebetulan wife dan Zara juga baru sampai.. Terus capai Zara, dukung bawa dia jalan-jalan ambil angin luar.. Itulah erti bahagia Eraz sekarang.. Family.. Korang?

Entri lepas Eraz beritahu suhu badan Zara tinggi kan.. Se sekarang alhamdulillah, dah ok balik lepas bagi ubat tadi.. Dah berjaya bagi dia habiskan sebotol susu, ulik sampai dia tidur.. Itu mama dia yang buat.. Hehe..

#Lama rasa tak makan kacang botol cicah budu!

10 comments:

  1. Assalamualaikum dan salam singgah sini Eraz...rasa bahagia bila lihat permata hati sihat dan ceria di depan mata...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam.. Haah Mardiah..

      Delete
  2. semoga anak anda sihat selalu :)

    awksweetgitu.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih bro untuk doa tu.. :)

      Delete
  3. Replies
    1. Alhamdulillah.. Papa ngn Mama pun seronok kalau dia camtu..

      Delete
  4. dgn mama2 tertidur skali.. hahaa..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.