Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 4 March 2014

Projek Memikat Suami Episode 12

Projek Memikat Suami Episode 12 | Assalamualaikum w.b.t.. Projek Memikat Suami Episode 12 akan dimulakan dengan kisah seakan bahagia antara Zahrain dan Husna walaupun sebenarnya hati Husna sedikit terluka dengan perangai suaminya.. Tetapi, disebabkan sayangnya Husna kepada Zahrain, Husna lakukan dengan terbaik..

Zahrain dapat merasakan cintanya Husna kepadanya semasa Husna tiada di sampingnya selama seminggu.. Husna telah 'melarikan diri' akibat terluka dengan Zahrain dan akhirnya ianya berjaya membuatkan Zahrain pergi mencarinya dan memujukknya semula.. Dalam masa yang sama, Zahrain dan Husna terpaksa pulang ke Malaysia selepas mendapat panggilan dari ibu mertua kerana Zara (Kakak Zahrain) ingin membawa bakal suaminya berjumpa kedua mertuanya..

Nampaknya minggu ni memaparkan konflik antara Husna dengan kakak iparnya, Zara.. Sedia maklum, Zara sememangnya tidak menyukai Husna.. Sejak Husna berkahwin dengan Zahrain, mereka tidak pernah sebulu.. Jika mereka tinggal sebumbung, memang akan ada benda yang tak best berlaku.. Sama juga akan terjadi untuk drama Projek Memikat Suami Episode 12 ni.. Sehinggakan Husna pengsan..

Kenapa Husna pengsan? Sebab terlalu stress? Penat? Atau.. Hehe.. Kena tunggu drama Projek Memikat Suami Episode 12 pada hari Isnin depan.. Wassalam..

#Sangat tak best kalau berpisah dengan isteri walaupun hanya seketika sebab selalunya isteri sentiasa di sini..

Projek Memikat Suami Episode 12

Projek Memikat Suami Episode 12

6 comments:

  1. Assalamualaikum dan salam singgah sini Eraz...dulu suka baca novel...tapi sekarang macam dah kurang pulak...

    ReplyDelete
  2. kalau isteri bagus ... rajin masak...jaga makan pakai suami dengan elok ... memanglah sayang nak tinggalkan .... cuba kalau sebaliknye.... tengok muka pun menyampah...rasa nak tinggal je selalu ....tapi xleh la kalau suami tu dah ada anak dengan isteri tu ... nak gaji org indon jaga anak .... x sedap hati....jadi terpaksa hadap muka isteri tu demi anak2... ye x?

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.