Monday 31 March 2014

Berminat untuk sambung belajar sambil bekerja?


Assalamualaikum w.b.t.. Pagi ini Eraz buat satu entri special untuk semua pembaca blog ERAZFADLI.COM yang tinggal di kawasan Kelantan.. Ada dikalangan korang yang sedang bekerja? Dan rasa-rasanya berminat untuk sambung belajar dalam masa yang sama, bekerja? Pernah dengar tentang OPEN UNIVERSITY MALAYSIA kan? Mungkin ada yang sudah tahu, Eraz sendiri pun sekarang sedang belajar program MBA di OPEN UNIVERSITY MALAYSIA - Kelantan..

Tak sempat nak call bertanyakan program? Tak sempat nak singgah ke pejabat OUM Kelantan? Haaaaa.. Kalau korang ada rasa berminat nak tahu lebih lanjut pasal OUM dan mungkin rakan sepejabat anda juga, boleh invite staf OUM Kelantan ke pejabat korang atau tempat kerja korang.. Ada 3 orang pun tak pe katanya.. Tapi orang-orang Kelantan je la.. Sebarang pertanyaan, boleh email kat Eraz dulu ; eraz.fadli@gmail.com dan Eraz akan forward ke staf yang berkenaan.. 

Wassalam..

#Memudahkan cara

14 comments:

  1. orang kelantan jer ker...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setakat ni Kelantan dulu kak.. Tapi, kalau akak nak tanya apa-apa, boleh je.. :)

      Delete
  2. Ohh.. sedang buat MBA... bagus tu... :D
    Dah tua-tua ni dan ada anak kecik-kecik dan ramai ni agak susah nak sambung belajar sambil kerja... tunggu anak-anak dah besar... mungkin boleh sambung lain :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amek peluang bro.. Umur dah 30 lebih ni, kena study lebih sikit la.. Hehe..

      Delete
  3. berminat tapi masih belum ada rezeki lagi...

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum eraz...mog berjaya yer...:)

    ReplyDelete
  5. wahh good luck..berminat masih pertimbangkan sambung belajar..tp tgh cari area utara la..

    ReplyDelete
  6. Org kelantan jer ye?

    ReplyDelete
  7. terbaikkkk..
    moga dipermudahkan urusan....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.