Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 2 March 2014

Dear Cikgu ..

Assalamualaikum w.b.t.. Kenyataan di bawah Eraz capture dari Facebook.. Rasanya macam menarik untuk dikongsikan dengan rakan-rakan pembaca yang lain.. Mungkin lawak sikit la.. Kalau Eraz la cikgu yang menerima alasan ni, errmmmmmm.. Tak tahu la nak buat reaksi macamana.. Ada siapa-siapa cikgu kat sini? Apa komen anda?


Baik hati betul anak murid ni terhadap cikgu dia kan.. Haha..

11 comments:

  1. Amboi budak-budak la nie, bg alasan pun power :)

    ReplyDelete
  2. Boleh dijadikan tauladan untuk orang yang malas macam saya hahaha :D

    ReplyDelete
  3. sb thu ini utk gurauan, cikgu tk marah.. tp klu ini ucapan yg serius dimaksudkan, siap sedialah terima cubitan dr cikguu

    ReplyDelete
  4. Hehe..
    Ini baru dia..blh jadi kes mkn rumput ni.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.