Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 26 March 2014

Sebab terlalu fokus ..


Assalamualaikum w.b.t.. Sebab terlalu fokus akan kerja, sampaikan terlupa yang hari ni hari Rabu.. Mula-mula nak buat entri Wordless Wednesday je.. Tapi, biarlah dulu.. Hari ni rsa kelam kabut nak siapkan kerja sebab esok nak cuti.. Ambil cuti ganti.. Banyak lagi cuti ganti tak berganti.. Annual Leave memang tak payah cakap la. Memang tak pernah habis.. Asyik burn je.. Fuh!

#Tekun siapkan kerja

20 comments:

  1. teringat ayat kakak kat opis ni pagi tadi "sekejap je dah hari selasa". pastu blurr skejap. hehehehe...

    ReplyDelete
  2. Farah pun tak perasan yang hari ni adalah hari Rabu Eraz...hik hik hik, boleh giteww?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duk fikir benda lain la tu.. Hehe..

      Delete
  3. saya tak sangka..cepata sangat msa berlalu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa memang cepat berlalu sekarang ni..

      Delete
  4. bak sini sikit cuti tu....hihi

    ReplyDelete
  5. samala .. tak perasan jugak hari rabu .. haduii :)

    ReplyDelete
  6. mggu dpn blh habiskan semua cuti ganti + amek annual leave..

    ReplyDelete
  7. hahaha....akak komen hari sabtu ni..

    ReplyDelete
  8. Fokus fikir benda lain la tu..

    ReplyDelete
  9. Saya komen sebulan kemudian.. Hehe..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.