Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 17 March 2014

Siapa pakai apps Gmail kat andriod?

Assalamualaikum w.b.t.. Siapa ada pakai apps Gmail kat android? Eraz perasan, sekarang ni tak macam dulu.. Kalau dulu, ia akan auto REFRESH.. Tapi sekarang ke REFRESH sendiri.. Ke Eraz sorang je macam tu? Mungkin ada tertekan setting apa-apa.. Bila check, tiada setting untuk refresh.. Errmmmm.. Share share..

18 comments:

  1. Bukan apps android je. Dkt appstore pun sama. Apa apa kena refresh sendiri :(

    ReplyDelete
  2. Hi Eraz, I am using the Gmail app too but it works perfectly for me. So maybe you should go to your phone accounts setting and check if the auto sync function is still on.

    Cheers~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih untuk komen ni.. Eraz dah try, memang berjaya.. Terima kasih..

      Delete
  3. Replies
    1. Cuba ikut apa yang Cassie Seow tulis kat atas..

      Delete
  4. oh....akak guna yahoo mail....

    ReplyDelete
  5. Salam.. sy guna Gmail.. saya punya auto refresh.. mungkin kena update version kot..mungkin..hehe

    ReplyDelete
  6. ok je akak punya gmail.. auto refresh

    ReplyDelete
  7. saya punya pun auto refresh..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.