Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 7 March 2014

Berapa lama diperlukan untuk ini ?


Assalamualaikum w.b.t.. Jika kita tengok sekali imbas, memang real kan.. Kalau jumpa malam-malam atau dalam keadaan samar-samar, pasti jugak kita ingat benda ni real.. Padahal yang sebenarnya ukiran pada kayu je.. Korang rasa berapa lama orang itu ambil untuk hasilkan benda ni?

Apa yang penting di sini, usaha tangga kejayaan.. Mungkin bagi Eraz yang tak pernah buat ukiran, Eraz katakan mustahil.. Mugkin dia pun kata mustahil pada awalnya.. Tapi lepas habiskan masa untuk seketika, hasilnya? Sama-samalah kita praktikkan.. Insyaallah.. Wassalam..

#Bukan senang tu dah buat.. Perlukan kesabaran, ketelitian dan masa yang cukup.. Cool..

10 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.