Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 30 March 2014

Stres bila duk fikir je..

Assalamualaikum w.b.t.. Al-maklum la rumah lama.. Banyak benda dah expired! Kalau benda berkaitan dengan kepakaran orang yang sama atau boleh buat sendiri, ok la jugak.. Tapi kena panggil orang yang pakar juga.. Cuba untuk buang seketika dari fikir semua tu.. Alhamdulillah, bawa Zara ambil angin luar, positif, senyum, boleh lupakan..

Tapi sampai bila nak lupakan.. Mesti kena amek jalan penyelesaian juga kan.. Kalau pasal assignment, case study, ok la jugak seban sendiri punye hal.. Hehe.. Apa-apa pun, atur plan dulu! Adios Amigos..

#Think positive

8 comments:

  1. Santaikan diri, jangan terlalu memaksa: )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena bertenang dan lebih kan caj positif dalam diri.. Baru boleh bertindak dengan baik..

      Delete
  2. Replies
    1. Kena bertenang dan lebih kan caj positif dalam diri.. Baru boleh bertindak dengan baik..

      Delete
  3. Replies
    1. Kena bertenang dan lebih kan caj positif dalam diri.. Baru boleh bertindak dengan baik..

      Delete
  4. Replies
    1. Kena bertenang dan lebih kan caj positif dalam diri.. Baru boleh bertindak dengan baik..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.