Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 3 March 2014

Gambar dia lagi..


Assalamualaikum w.b.t.. Semalam Eraz jaga dia.. Badan Zara sekarang macam suam-suam kuku panas nya.. Tapi bukan kategori demam la.. Tapi selesema.. Kesian lak tengok sebab budak kecik kan.. Kalau orang tua, senang, boleh buang sendiri kalau ada hingus.. Kalau budak kecik, nak beritahu pun tak reti.. Merengek je la.. Hari ni terpaksa d nursery la.. Harapnya semua ok.. Errrmmmmm...

Lagi satu, kalau orang tua, selesema ada ubatnya.. Kalau baby kecik ni, mana la ada ubat kan.. Kecuali demam panas.. Betul tak?

19 comments:

  1. Replies
    1. Ada orang melayan, tu yang gelak sakan.. Hehe..

      Delete
  2. Replies
    1. Ada orang melayan, tu yang gelak sakan.. Hehe..

      Delete
  3. cop, menantu iolss ni ada lesung pipit rupanya...ha ha ha...jangan marah eraz, gurau2 di pagi Isnin... *_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mesti la ada bagi menambah kemanisan dalam senyuman.. Macam daddynya.. Hehe..

      Delete
  4. sian zara... ikut petua org melayu la... byk... salah satunya sapu kunyit hidup dari hidung dia sampai dahi...org kata berkesan... baca alfatihah...insyaAllah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pernah dengar petua tu.. Tapi mesti ada kesan kuning kan..

      Delete
  5. assalamualaikum eraz....sekejap jer dah besar... suka sangat die...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam.. Haah kan.. Rasa macam cepat je..

      Delete
  6. comel nye zara :) suka tengok rambut..

    ReplyDelete
  7. Cuaca tak elok..budak2 mudah jatuh sakit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan setakat budak kak, bapak budak pun.. Hehe..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.