Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 1 March 2014

29 Februari 2014


Assalamualaikum w.b.t.. Mungkin ada yang tak perasan yang hari ni sebenarnya dah 01 Mac 2014.. Ya la.. Semalam dah baru 28 Februari 2014.. Terus lompat ke bulan Mac.. Lain la kalau tahun lompat, muncul la 29 Februari.. Siapa kat sini lahir 29 Februari? Korang celebrate birthday semalam ke, hari ni? 

Ayat dalam gambar tu saje-saje je.. Kalau nak ikutkan kesalahan, memang banyak la.. Tambah-tambah lagi kalau cikgu Bahasa Melayu yang semak kan.. Haha.. Apa yang nak difokuskan, tarikh tu je..

Sila check kalendar di jam tangan masing-masing.. Betul ke salah tarikhnya? Hehe..

13 comments:

  1. jam kamek tunjuk 1 mac ciguu

    ReplyDelete
  2. jam saya dah rosak la cikgu! ^_^

    ReplyDelete
  3. kalendar jam GS SPORT akak tunjuk 1 mac hari ini.........

    ReplyDelete
  4. tiba tiba teringat cerita 29 Februari yang Remy Ishak berlakon tu... celebrate birthday 4 tahun sekali....

    ReplyDelete
  5. hehehehehe...silap tarikh..hehehe..

    ReplyDelete
  6. kan bagus 28hb ni setiap bulan..hahaa..cepat masa berlalu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak nak juga masa cepat berlalu.. Hehe..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.