Saturday 8 March 2014

SBB2014 / Sepetang Bersama Blogger 2014


SBB2014 / Sepetang Bersama Blogger 2014 | Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni nampaknya ramai blogger sedang berkumpul di Saloma Bistro.. Semuanya sempena majlis Sepetang Bersama Blogger (SBB) 2014.. Ikutkan hati memang nak join sama.. Tapi apakan daya, satunya duduk jauh, satu lagi, kerja.. Kalau tak, boleh juga kenal-kenal blogger yang lain terutama geng protege Mialiana tu.. Kak Mia sendiri, Farah, Ainim dan Sally.. Dan juga geng KBBA..

Masa buka facebook tadi, masing-masing duk upload gambar.. Nampak macam meriah.. Siapa yang akan bertuah untuk bawa pulang hadiah best? Sure lepas-lepas tahu.. So kepada semua, have fun! Eraz? Kerja kat office. Tekak pun rasa dah kering sebab banyak cakap.. Wassalam..

8 comments:

  1. Assalamualaikum dan salam singgah sabtu di sini Eraz...mesti best kan kalau dapat pergi...apa2 pun tak sabar nak baca ilmu perkongsian yang mereka perolehi kat entri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la.. Tak sabar jugak nak baca entri-entri mereka..

      Delete
  2. seronoknya kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seronok juga kalau boleh berkumpul macam tu..

      Delete
  3. same le ngan LeYa xdpt join sbb pg tadi ade exam...huhuuhu

    ReplyDelete
  4. memang hari ini kalau buka fb dan blog...dorang cerita dan siarkan suasana meriah di sana....tapi apakan daya tak dapat pergi....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.