Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 7 March 2014

Terbayang Kek Batik Marie ..


Kek Batik Marie | Assalamualaikum w.b.t.. Baru lepas selesai solat Jumaat.. Tapi kan, tiba-tiba dalam kepala ni terbayang-bayang Kek Batik Marie.. Serius.. Kemanisan dan kesedapan coklat tu memang dalam kepala ni.. Tiba-tiba ni teringat kek batik.. Susah nak cari kalau nak makan sekarang sebab tak tahu kedai mana leh cari.. Hehe.. Kena minta tolong wife buatkan ni.. Errrrmmmmm.. Kek Batik Marie oooo Kek Batik Marie...

Kredit Gambar : OvenHaven

14 comments:

  1. Replies
    1. Tengok dari gambar dan imbas rasa masa makan sebelum, terus rasa nak cari segera.. Hehe..

      Delete
  2. amboiii mcm mengidam jek..hehehe..

    ReplyDelete
  3. dok fikir sal kek ni jugak hri ni.. sebab tgh cari menu yg sesuai dimasak utk majlis perpisahan guru besar isnini ni

    ReplyDelete
  4. adik kawe reti wat go ni... meta jah abih kalu de sejuk gak..

    ReplyDelete
  5. dah lama akak tak buat kek nie....aduhai....ada tempahan dari anak buah kalau balik kampung sure suruh buat kek batik nie.......

    ReplyDelete
  6. anak² suka makan kek batik marie ni..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.