Thursday 13 March 2014

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 43 | 44 | 45

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 43 | 44 | 45

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 43 | 44 | 45 - Assalamualaikum w.b.t..  Minggu depan akan masuk ke minggu ke 15 untuk drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta ni.. Untuk Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 43, 44 dan 45, kali ni jalan cerita lebih kepada fokuskan kepada beberapa part.. Antaranya masih berkisar tentang masalah yang berlaku antara Jebat dan Mastura.. Sebelum ni berlaku selepas Jebat terbuka hati untuk menceritakan segalanya tentang kisah silamnya kepada Mastura..

Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 43, 44 dan 45 nampaknya Mastura terpaksa meluahkan apa yang terpendam dalam fikiran dan jiwa tentang rahsia yang dia baru ketahui.. Orang yang Mastura luahkan itu ialah Kak Longnya, Hana.. Apa yang Mas beritahu ialah Jebat sudah ada perempuan lain.. Tidak lain dan tidak bukan, Airien la.. Korang rasa apa tindakan Hana? Kak Longnya memang dikenali seorang yang garang dan sangat mempertahankan adiknya.. Apa yang Hana akan lakukan pada Jebat, kena tunggu Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 43, 44 dan 45..

Dalam masa yang sama, Jebat cuba meluahkan satu perkara kepada Abang Longnya iaitu suami Hana.. Apa yang ingin diberitahu adalah tentang satu perkara yang kepada isterinya semasa hamil anak pertama dulu.. Akan tetapi, Abang Longnya seakan-akan mengetahui tentang perkara itu.. Errmmmmm..

Apa lagi yang berlaku? Kena la tunggu Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 43, 44 dan 45 ni..

3 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.