Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 26 March 2014

Ini yang malas balik lewat ..


Assalamualaikum w.b.t.. Ini yang malas nak balik lewat..Tambah-tambah lagi kalau sampai je rumah, tengok Zara dah tidur.. Frust betul rasa.. Tapi selalunya Zara akan bangun sekejap dalam pukul 11 malam kalau dia tidur awal.. Jangan tak tahu, kecik-kecik dah pandai merajuk.. Macam dia merajuk? Haha.. Nanti Eraz cerita..

20 comments:

  1. Replies
    1. Agaknya Papa dia tidur, comel jugak tak? Hehe..

      Delete
  2. Alaa kesian. Rindu keenn nak main ngan dia, alih2 dah tidur.. Takpa, biar rehat spenuhnya so tht esok ada energy main puas2 ngan bro.. :D

    ReplyDelete
  3. budak2 mmg suka tido awal..jgn balik lewat2 selalu..nt zara merajuk xknl ayahnya..hehe

    ReplyDelete
  4. dah tidur ler pulak yea Eraz...

    ReplyDelete
  5. Assalammualaikum...eraz,

    wahh.. lena dia tidur kan...

    mselim3

    ReplyDelete
  6. cian... tunggu papa tak balik2...

    ReplyDelete
  7. wah.. kecik2 dah pandai merajuk.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.