Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 8 March 2014

Kalau nak bergurau, biarlah bertempat ..


Assalamualaikum w.b.t.. Dalam pada jua keadaan, situasi atau apa-apa pun, bergurau tu tak salah.. Tapi biarlah bertempat.. Orang kata, terlajak perahu boleh diundur, kalau terlajak kata? Korang sambung la sendiri..

7 comments:

  1. Assalamualaikum Eraz...terlajak kata...mulut binasa..hehe..betul tu nak bergurau kena tengok tempat dan bahan yang nak diguraukan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam.. Kalau dah terlajak, tak boleh nak buat apa dah..

      Delete
  2. agak-agak ler dalam bergurau....cuba family kata ada dalam situasi getir tersebut....tak kena tak tahu.....

    ReplyDelete
  3. Yes, betul... Skrg ramai orang buat lawak dengan kes MAS tu. Ada ke patut ckp Ultraman yg sorokkan.. Kejam la. Insensitive betul..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.