Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 13 March 2014

Jatuh atas batu lagi???

Assalamualaikum w.b.t.. Sekali lagi, di pagi-pagi hari, Tab Eraz dah jatuh atas batu.. Relax je amek tgk.. Sekali skrin dah tercalar balar kena batu.. Siapa masuk batu dalam skrin protector.. Sakit-sakit.. Tapi masih ada nasib baiknya.. Alhamdulillah.. Skrin tak pecah..

#Adakah ini disebabkan banyak termenung? Haha..

20 comments:

  1. alahaiiii terlepas ke eraz??? mungkin minta yang baru kot??? *_^

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Errrmmmm.. Lepas lepas ni la yang baru.. Hehe..

      Delete
  3. nie mesti fikiran ke lain .....

    ReplyDelete
  4. Suruh beli Ipad aritu jual mahal..hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. Nanti pada pun jatuh jgk.. Cmne? Hehe..

      Delete
  5. aku punye jatuh atas bumbung keta..pecah..siap terkopak lagi..hasihhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu tahap memang tak boleh di selamatkan dah tu bro..

      Delete
  6. handphone saya jatuh dalam lift terus motherboard hp rosak..

    ReplyDelete
  7. sib baik tak pecah kalau tak hehe duit lagi :.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.