Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 8 November 2013

Zara Zya muncul dalam Separuh Akhir Muzik Muzik 26


Zara Zya muncul dalam Separuh Akhir Muzik Muzik 26 | Assalamualaikum w.b.t.. Ramai juga peminat Zara Zya sekarang ni.. Kira memang rezeki dia la muncul sebagai Zaara dalam drama Love You Mr Arrogant.. Selain dari bertambah peminat selepas 10 tahun dalam industri ni, cara Zara pakai tudung pun menjadi ikutan dan ramai yang mencari bagai cara Zara pakai tudung dalam drama Love You Mr. Arrogant..

Sebagai kejutan dalam persembahan Nomad untuk lagu Tetap Menantimu dalam Separuh Akhir Muzik Muzik 26, Zara Zya muncul dengan heronya, Azlee Khairi di akhir-akhir persembahan.. Tapi sayang, Zara muncul dengan tidak bertudung.. Rasanya Zara lagi cantik jika bertudung macam dalam drama Love You Mr. Arrogant..

Published with Blogger-droid v2.0.10

11 comments:

  1. betul tu zara cantik bila bertudung je kot

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum.
    betul betul.. zara lagi cantik kalau dia pakai tudung. comel je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam.. Itu la kan.. :)

      Delete
  3. zara ni sebenarnya dah lama berkecimpung dalam dunia lakonan kan.. tapi tahun ni rezeki dia lebih murah.. yep, comel lagi dia bertudung.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah.. Dah 10 tahun dia berlakon sebenarnya..

      Delete
  4. Zara memang lebih cantik berhijab... nampak muka dia lebih manis...

    ReplyDelete
  5. zara zya ni mmg asal x bertudung..dan kita xboleh nk aspect dia akan jdi mcm watak nya dlm LYMA..namun kita boleh mendoakannya berubah ke arah itu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita mendoakan semoga mendapat hidayah untuk ke arah yang lebih baik... :)

      Delete
  6. bikin gempak bila dia muncul.....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.