Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 2 November 2013

Rezeki Jep Sepahtu sebagai Juara Super Spontan 2013


Jep Sepahtu, Juara Super Spontan 2013 | Assalamualaikum w.b.t.. Memang tahu semalam Super Spontan 2013 Akhir.. Tapi disebabkan ada majlis semalam dan bermalam ni rumah mertua, memang tak rasa nak tengok la.. Episod separuh akhir minggu lepas pun tak tengok-tengok lagi.. Rekod dah awal-awal.. Nanti-nanti boleh la tengok..

Dapat tahu daripada paper online yang Jep menang.. Memang dah agak dari awal.. Kalau tak Jep, Johan je mampu kot.. Nabil ke tiga.. Jangkaan tu memang tepat.. Rezeki Jep nampaknya tahun ni.. Sebelum ni Jep pernah menang di Anugerah Warna.. Kalahkan Zizan rasanya..

10 comments:

  1. memang rezeki Jep tahun nie...semoga dia terus sukses.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la.. Nampak dia menyerlah tahun ni..

      Delete
  2. Johan mmg xleh buat apa dh.
    dh terlalu lama dalam lawak orang akan boring jugak,
    rasanya jep akan terus sukses lpas nie.
    maharaja lawak mega 2013 jep ada join jugak,
    jep,shuib dan rahim dalam satu team sepahtu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo ya ke diaorang masuk maharaja lawak mega 2013? waaa.. sure mantap ni..

      Delete
  3. Tahniah kepada Jep..rezeki tuu..memang lawak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hari ni baru berpeluang nak tengok..

      Delete
  4. Tahniah buat Jep. Dia layak menang sebab memang sangat seronok persembahan dia

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.