Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 15 November 2013

Fikir sejenak ..

Assalamualaikum w.b.t.. Malam ni Eraz nak ajak korang berfikir sejenak.. Cuba korang baca ayat dalam gambar di atas.. Fahamkan.. Adakah korang setuju?

Eraz sangat sangat setuju.. Sebenarnya perkara seperti itu berlaku setiap hari dalam hidup kita tapi antara sedar atau tidak je.. Korang ada tak kawan atau officemate yang macam tu? Apa-apa pun, jangan jadikan diri kita yang macam tu.. OK!

#Tahniah kepada kawan Eraz yang selamat diijab qabul petang tadi.. Selamat Pengantin Baru pada Nova Eriza dan Fhadli.. Semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat dan mendapat keberkatan dari Allah.. Amin..

Published with Blogger-droid v2.0.10

15 comments:

  1. setuju... sbbb org tiu dh tak ada kerja. tak dpt cari silap sndiri, sibuk nk kondem org. rasa diri perfect.
    #tolong percaya pada kemampuan diri .... jangan kondem jer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Leeza untuk pendapat tu.. :)

      Delete
  2. selalu ler muhasabah diri sendiri sebelum nak kondem orang lain........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-samalah kita jadi yang terbaik..

      Delete
  3. betol dah tu sobat.....tambah2 yg bangga dengan 'sijil' yg dia ada.....konon2 dia la mahkluk berbisa di planet dunia. sdgkn ilmu itu bkn sekadar di dlm buku.

    ReplyDelete
  4. setuju sangat..nice quote eraz..

    ReplyDelete
  5. mana2 organisasi ttp kita akan jumpa dengan manusia sebegini. nak tak nak buat bodo ..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.