Saturday 9 November 2013

Blogger Malaysia Bantah AshleyMadison.com


Blogger Malaysia Bantah AshleyMadison.com

Blogger Malaysia Bantah AshleyMadison.com | Assalamualaikum w.b.t.. Pertama sekali Eraz ingin mengucapkan terima kasih kepada bro HasrulHassan sebab menganjurkan satu segmen yang akan mengajak rakyat Malaysia lain membantah perlancaran laman web yang mempromosikan budaya hidup berzina.. Apa yang dilaporkan, laman web AshleyMadison ini dilaporkan akan dilancarkan di Singapura.. Walaupun ia mendapat bantahan menteri Singapura dan orang ramai, petanda-petanda untuk dibatalkan niat itu masih belum kelihatan..

Perkataan 'Zina' dalam islam itu sendiri adalah haram.. Jadi semestinya 100% kita sebagai umat Islam seharusnya membantah laman web seperti itu dilancarkan di mana saja.. Sedia maklum, dunia sekarang ini merupakan zaman celik IT.. Tak kira la umur berapa sekali pun, semua dah pandai ke semua laman web.. Dan satu lagi, selagi kita larang, salagi itu dia akan pergi.. Jadi, lebih baik mencegah daripada mengubati kan.. 

Marilah kita cuba sama-sama menyokong segmen ini.. Siapa yang ingin turut serta, bolehlah klik banner di atas untuk mengetahui perkara ini dengan lebih detail.. Blogger Malaysia Bantah AshleyMadison.com!

12 comments:

  1. Alhamdulillah...Bersama kita bersatu menentangnya!

    http://relakssminda.blogspot.com/2013/11/blogger-malaysia-bantah-ashley.html

    ReplyDelete
  2. ish.. apa ni... tiba-tiba ada fenomena macam ni pula.. kita bantah!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. hmm..harap2 tidak menular sampai ke malaysia..

    ReplyDelete
  5. As salam Eraz. Saya pun join juga

    http://ainimrashihah.blogspot.com/2013/11/blogger-malaysia-bantah-ashleymadisoncom.html

    ReplyDelete
  6. macam-macam ler sekarang...tetap bantah jugak..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.