Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 27 November 2013

Tab jatuh lagi ...... !!!

Assalamualaikum w.b.t.. Tab jatuh lagi.. Masa tu hujan.. Tangan kiri kanan pegang barang.. Hujan lagi.. So Tab Eraz kepit bawah ketiak je.. Haha.. Nak dijadikan cerita, nak letak barang di tangan kiri, terlupa ada tab kat situ.. Tup-tup dah jatuh menjunam.. Jatuh bucu dulu.. Nampak retak.. Sayang sungguh.. Nasib baik masih boleh guna.. Alhamdulillah..

Gambar di atas tu situasi hari ni.. Kepenatan di office.. Memang musim sibuk.. Kepala fikir sal kerja di office.. Kat rumah pulak sibuk dengan tugas sebagai papa, suami dan student.. Hehe.. Apa-apa pun, positif!!! Peace no war..

4 comments:

  1. La sayang gak salu jatuh tu...takut isi perut terburai..huhu

    cik akak dengan tab cik akak tu....
    huu...sayang betul...:)

    ReplyDelete
  2. jangan kalut sangat Eraz.....be careful....!

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.