Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 29 November 2013

Putu Halba | Makanan Musim Hujan

Putu Halba | Makanan Musim Hujan

Putu Halba | Assalamualaikum w.b.t.. Makanan musim hujan? Tak pelik kan? Kalau kat Kelantan ni, memang Putu Halba akan mula muncul di tepi-tepi jalan bila musim hujan tiba.. Selalunya memang macam tu.. Contohnya sekarang.. Memang banyak pilihan.. Tapi yang pasti, ada yang best, ada yang tak la.. Sesetengah tu ada yang lembut dan ada yang sikit keras.. Sama juga dengan manisan kat dalam tu.. Ada yang sikit, ada yang banyak.. Tapi kalau nak yang puas hati, kena buat sendiri la.. Yang niaga ni, biasa la kan..

#Rasa macam nak belasah burger je malam ni.. Tapi bukan burger KFC or McD la..

Published with Blogger-droid v2.0.10

8 comments:

  1. Assalamualaikum..Eraz Putu Halba ni di perbuat dari ubi kayu ker...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah.. Putu Halba tu dari ubi kayu..

      Delete
  2. xpenah tau pun ada kue nma gini..

    ReplyDelete
  3. macam tak pernah rasa jer.......sedap ke Eraz...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedap.. Tapi kalau beli tu, bergantung pada pembuat la..

      Delete
  4. Replies
    1. Sedap jika pembuatnya buat sedap.. Hehe..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.