Thursday 14 November 2013

"Takut drama ini rosak angkara saya.." - Zara Zya


Assalamualaikum w.b.t.. Eraz nak petik kata-kata Zara Zya ni dulu.. "Pada mulanya saya agak gementar untuk menerima tawaran Eoon Suhaini sebab saya takut drama ini (Love You Mr. Arrogant) rosak angkara saya".. Haaa.. Tapi terbukti drama tu tak rosak di tangannya walaupun dia tak popular kan.. Kenapa Eraz naikkan entri ni? Sebabnya ini rentetan kepada entri Fattah Amin, Risteena Munim dalam PISA !.. Nampak tak kaitannya antara entri berkenaan dengan entri ini?

Bagus juga dia fikir dan takut nak terima tawaran untuk berlakon drama tu sebab risau akan rosakkan drama tu.. Maksud nya dia fikir akan kualiti.. Tiada yang mustahil pelakon boleh 'bunuh' drama itu walaupun jalan ceritanya OK..

Published with Blogger-droid v2.0.10

9 comments:

  1. cerita LYMA memang best ditambah pulak dengan pelakon yang pandai bawak watak memasing, tu yang jadi meletup-letup kan. PISA ni baru tengok episod 1 dah rase tak mau tengok lagi. At least sekarang tak payah kelam kabut nak balik awal.. lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. PISA tu tengok 1, 2 episod, lepas tu tak mahu dah..

      Delete
  2. wonder selepas PISA habis nnti, drama ape pulak akan ditayangkan hihi. masih lgi kot adapt from novel..

    ReplyDelete
  3. nnt eraz plak tulis novel..lepas tu buat drama...hu3

    ReplyDelete
  4. setuju LYMA memang terbaik.....

    ReplyDelete
  5. selain teduhan kasih,LYMA antara drama yang terbaik...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.