Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 5 November 2013

Buat video tutorial pakai tudung?


Assalamualaikum w.b.t.. Eraz buat tutorial cara memakai shawl ala-ala zara zya? Melampau la kan.. Haha.. Tak faham? Cuba baca entri yang Eraz buat NI.. Melalui entri tu, ada blogger ingat Eraz yang buat tutorial cara memakai shawl ala-ala zara zya.. Boleh korang bayangkan? Bukan ke menyeramkan.. Haha.. Cuba korang bayangkan.. Haha..

Sebenarnya 'cara memakai shawl zara zya' tu hanyalah keyword yang sangkut kat blog Eraz.. Banyak perkataan dan ayat lain yang sangkut yang lebih kurang berkaitan dengan tudung atau shawl Zara Zya tu.. Maksudnya memang pemakaian shawl tu berjaya menarik ramai wanita la.. Kalau tengokkan dari mata seorang lelaki, memang cantik pun.. So korang boleh la try.. Tapi tutorialnya, korang kena la cari sendiri kat Youtube.. Hehe..

6 comments:

  1. haha..xleh nak bayang kalau bro eraz buat tutorial pakai tudung..

    ReplyDelete
  2. sahut cabaran Eraz cuba buat tutorial tudung tu...hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan kan, nanti meletop kat Youtube.. Haha..

      Delete
  3. heheheh...terkejut jugak kalau eraz jadi model nyer...heheheh..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.