Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 15 November 2013

Hadiah untuk Zara Faleesya ..


Assalamualaikum w.b.t.. Rabu lepas dah sampai mainan untuk Zara yang Mamanya tempah secara online.. Tapi papanya bayar sebab papanya nak bagi hadiah kat Zara sempena umur 3 bulan lebih.. Haha.. Walaupun tak boleh main lagi, tapi bila tengok Zara senyum bila dengar mainan ni berbunyi, kira ok la tu kan.. Hehe.. Pinky tu, Zara boleh pegang telinga je..

Published with Blogger-droid v2.0.10

22 comments:

  1. nnt nk beli tuk anka gua juga la Alisya

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Mamanya namakan yang pink tu Pinky.. Hehe..

      Delete
  3. aisey...
    rasa cam nak main jugak je mainan tu.
    hehe.

    ReplyDelete
  4. alahai..comel pulak mainan untuk zara..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.