Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 19 November 2013

Papa, Jangan usik Pinky Zara !!


Papa, Jangan usik Pinky Zara !! 

Assalamualaikum w.b.t.. Sekarang ni kan Zara dah ada 'pinky' dia.. Kalau bagi kat dia, memang telinga pinky tu la jadi mangsa.. Kadang-kadang tu, bahan peluk.. Dan juga, kalau boleh nak bawa masuk dalam mulut.. Yang pasti, memang Zara suka dengan pinky sebab bila tunjuk kat dia, dia senyum.. Sebabnya ada sesetengah benda bila tunjuk kat dia, dia tak bagi respon pun.. Kira tak berminat la tu.. So sekarang, inilah mainan utamanya..

26 comments:

  1. Replies
    1. Berkat doa mak ayah sejak dalam perut kot..

      Delete
  2. hehe naka pmpuan mmg ske kaler pinky ni ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perempuan dan Pink, tak boleh lari..

      Delete
  3. Replies
    1. Haah.. Dah pandai main dan panggil orang untuk layan dia..

      Delete
  4. Replies
    1. Itu la.. Mainan yang dia tak nak, tak pandang pun..

      Delete
  5. tanggal kang telinga miss pinky tu kalo zara gigit selalu kekeke

    ReplyDelete
  6. tunggu ada gigi nnti siap ler tlinga papa dia.
    eheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa...betul tu
      bukan tlinge je ..
      habis 1 bdn nk ggit je kje dia
      time serik dukung nnti dia ggit kt bahu :P

      Delete
    2. Shark > Aiyoooo.. Habis la lepas ni.. Haha..

      Delete
    3. MG schmidt > Budak baru dapat gigi, selalu macam tu la..

      Delete
  7. Sukanya dia :D Blh jadi ni dibawa ke besar nanti :D

    ReplyDelete
  8. maknanya pinky adalah kesayangan zara.... he he he... jangan buat hal papa, jangan hilangkan, nanti payah mama zara nak cari benda nak pujuk zara...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. Baik baik.. Papa Eraz tak usik.. Hehe..

      Delete
  9. pinky tu jadi peneman tdo zara lepas ni..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.