Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 12 November 2013

Drama Diandra Episod Akhir (Episod 13)

Drama Diandra Episod Akhir (Episod 13)

Drama Diandra Episod Akhir (Episod 13) | Assalamualaikum w.b.t.. Rupa-rupanya Drama Diandra dah Episod Akhir (Episod 13) hari ni.. Jujurnya Eraz tak tengok pun drama ni.. Sekali sekala, sekali imbas, tengok la.. Tapi keseluruhan memang tak tahu apa-apa.. Cuma salah seorang staf di office Eraz memang selalu follow drama Diandra ni.. So selalu la juga dengar kisah-kisah drama ni dari dia..

6 comments:

  1. boleh tahan la cita ni.. nak plak Fathia yang comel tu berlakon.. layan kan je..=D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eraz tak sempat nak layan semalam..

      Delete
  2. stopped by. done click ur tabung.
    now, jom tolong Dina click pulak :) TQ

    ReplyDelete
  3. jarang-jarang dapat tengok citer nie.....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.