Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 11 November 2013

Ciri-Ciri Blogger Retis

Assalamualaikum w.b.t.. Ini entri mau sembang-sembang je.. Kira cerita di kedai kopi.. Haha.. Semalam ada la 'lepak', borak dengan rakan-rakan blogger di Facebook.. Ala-ala beramah mesra la kan.. Macamana boleh wujud istilah blogger retis ni agaknya? Korang rasa, apa ciri-cirinya? Hehe..


#Eraz tak termasuk kot dalam kategori tu sebab blogger suam-suam kuku je.. Remaja purba dah kan.. Haha..

24 comments:

  1. Perasan jugak dekat FB Eraz semalam..hehehe...retis tu kira dah glamour jugaklah tu eraz..mybe retis di kalangan blogger..:)

    ReplyDelete
  2. ehehe.. blogger retis namanya tu

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Biasa biasa je rasanye.. Blogger amatur je rasanya..

      Delete
  4. mungkin blogger retis ni blogger yg terkenal dan dikenali ramai..manis berkrim disukai ramai..haha.. saje tambah2..

    ReplyDelete
  5. Assalammualaikum...blogger eraz,

    blogger terkenal tu.. insaallah boleh gi jauh macam blog abg ben ashaari...

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam.. Insyaallah.. Doa-doakan..:)

      Delete
  6. kalu dah fames cam retis tu, retislah gamaknyer tu hehehe

    ReplyDelete
  7. ikut kamus dewan tiada maksud 'retis'....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.