Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 12 November 2013

Itulah Zara Faleesya !


Assalamualaikum w.b.t.. Itulah Zara Faleesya.. Bukan nak puji anak sendiri tapi syukur alhamdulillah Zara ni tak banyak menyusahkan kami.. Masa Eraz snap gambar ni.. Mamanya sibuk kat dapur.. Papanya ada kerja.. Hehe.. Zara kami letakkan depan tv atas tempat duduknya.. Kelambu tu risau nyamuk.. 

Zara kat situ tak nangis tak apa.. Sekali sekala dijenguk, ok je.. Senyum je.. Kalau besar ni dah reti nak main mainan, ok juga, boleh kami belikan mainan.. Tapi masih kecik lagi.. Apa-apa, terima kasih anakku sebab tak menyusahkan mama dan papa..

Published with Blogger-droid v2.0.10

20 comments:

  1. tengok gmbr ni, rasa nk sgt jumpa dia ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Balik la Kelantan bro kalau mau jumpa.. :)

      Delete
  2. dok relax jer dalam kelambu....hihi

    ReplyDelete
  3. huhuhu...cweetnya...tak sabar nak ade anak sendiri jugak :P

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Seharusnya la good girl macam papanya...

      Delete
  5. melayan tengok tv ye zara..hahaha..

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Alhamdulillah.. Baik selama-lamanya..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.