Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 5 November 2013

Eraz Fadli sebagai Solo dalam kumpulan Nasyid !


Assalamualaikum w.b.t.. Sempena awal muharram hari ni, teringat masa darjah 4 ke 5 dulu-dulu kala.. Masa tu, sempat mewakili sekolah dalam pertandingan nasyid.. Bukan duduk di belakang-belakang, tapi sebagai solo.. Tak percaya juga masa tu terpilih.. Pertandingan nasyid tu sempena Maal Hijrah juga..

Ya la, time sekolah rendah, suara pun merdu kan.. Hehe.. Sekarang, hancus la dah.. Kalau nyanyi juga, memang tak boleh 'jual' la.. Bak kata orang, kalau masuk AF tu, minggu pertama tersingkir.. Tidak pun, masa pemilihan lagi 'out'.. Haha.. Masa tu, E'raz pakai macam budak ni juga.. Jubah dan serban..

Alhamdulillah, dalam banyak-banyak sekolah tu, kami mendapat tempat ke-4.. Walaupun bukan top 3, rasa bangga la juga sebab dalam ramai-ramai, sekolah kami je hantar kumpulan nasyid yang dianggotai murid-murid lelaki.. Yang lain semua perempuan..

Apa-apa pun, Salam Maal Hijrah pada semua.. Wassalam..

#Nak tengok gambar? Errmmmm.. Tak perlu la kot.. Hehe..

11 comments:

  1. Replies
    1. Semoga semua akan dimurahkan rezeki..

      Delete
  2. hahaha akak pun pernah jadi solo nasyid...

    ReplyDelete
  3. kalau ada gambar lagi gempak....hihi

    ReplyDelete
  4. hehehe..kathy pun pernah juga jadi solo nasyid,eraz..hehehehe..

    ReplyDelete
  5. Agak-agak kalau sekarang ni Eraz jadi penyanyi nasyid, kumpulan mana yang Eraz join? Hehehhe

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.