Sunday 17 November 2013

Konsert Akhir Akademi Fantasia (AF) 2013 | Juara

Konsert Akhir Akademi Fantasia (AF) 2013 | Juara

Konsert Akhir Akademi Fantasia (AF) 2013 | Juara - Assalamualaikum w.b.t.. Rasa macam cepat je rasa sebab malam ni dah Konsert Akhir untuk Akademi Fantasia 2013.. Sedia maklum yang Faizul, Aishah, Nabila, Amira, Indah dan Azhael akan perform di konsert final ni.. Siapa juara pilihan korang? Jangan terkejut jika Nabila memang sebab dia nyanyi lagu Seandainya Masih Ada Cinta tadi BEST.. Indah pun best dengan lagu Jagalah Diri tadi..

Dengan kata lain, untuk AF2013 ni, juara ni boleh jadi milik siapa-siapa je.. Antara mereka berenam tu, semua berpeluang.. Konsert Akhir Akademi Fantasia (AF) 2013 masih lagi berlangsung.. 

4 comments:

  1. org malaysia masih sifat kenegerian yg tinggi. AF telah mempergunakan perkara ini dgn sentiasa meng update jumlah undian. akibatnya bukan kualiti yg terbaik terhasil dan pengkiritik2 AF jadi macam badut saja. undi Sabah tidak pecah tak heran Faizul menang. sepatutnya AF boleh offset sifat kenegerian yg tinggi dengan tidak menghebahkan jumlah undian. AF tak kisah sapa menang asal duit masyukkk. kalau AF tidak sentiasa update undian, tentunya calon yg paling berkualiti menang. AF being unethical kerana sentiasa mengupdate jumlah undian.

    ReplyDelete
  2. hadiahnya pun makin kurang...AF tak sehebat dulu.....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.