Monday 18 November 2013

Kes Misteri Remaja Hilang di Villa Nabila

Kes Misteri Remaja Hilang di Villa Nabila

Kes Misteri Remaja Hilang di Villa Nabila | Assalamualaikum w.b.t.. Serius hari ini macam gempar dengan kisah 23 orang remaja hilang di Villa Nabila, Johor Bahru, Johor.. Jujurnya, hari ni baru dengar tentang Villa Nabila ni.. Cuba tanya staf office apa kes sebenarnya yang berkaitan dengan Villa Nabila.. Mereka pun kurang pasti, tak dengar pula kebenaran tentang kehilangan remaja tu.. Tapi mereka tahu la yan Villa Nabila ni dikatakan salah satu tempat yang dikatakan berhantu.. 

Dah ramai kot blogger yang update tentang perkara ni.. Dan apa yang Eraz baca kes ini telah dinafikan oleh pihak polis.. Tapi macamana perkara ni boleh jadi? Betul ke 23 remaja berkenaan hilang? Mana diaorang pergi? Blogger Uzu ada buat entri pasal Kisah Sebenar Remaja Hilang Di Villa Nabila.. Jom sama-sama kita baca.. 

16 comments:

  1. macam seram jer... errrr nk baca ker idak..

    ReplyDelete
  2. dah macam macam version kot eraz pasal villa nabila ni... hu hu hu... kita tunggu dan dengar berita selanjutnya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam Buletin Utama tadi kata seorang je bekemungkinan hilang..

      Delete
  3. dekat betul dengan ofis kak mia ni.... memang seram kat sini..

    ReplyDelete
  4. dah trending tajuk villa nabila nie....

    ReplyDelete
  5. feymes budak tu kan..villa nabila memang feymes ngan crite pelbagai version die.teringin nak tau history die yg sebenar..
    btw thanks visit my blog =)

    ReplyDelete
  6. keras tempat ni..pernah baca psl vila ni dl.tapi xtau mn betul,banyak versi cerita..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.