Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 19 November 2013

Nampak motifnya entri ni?


Assalamualaikum w.b.t.. Gambar di atas, Eraz snap minit mesyuarat.. Korang nampak tak apa yang Eraz nampak? Hehe.. Rasanya masa menaip minit mesyuarat ni, orang tu tengah memikirkan benda lain atau masa tu dia tengah bercakap dengan orang lain tentang perkara itu.. Perkara apa? Korang nampak? Hehe.. Layaaaannnn...

33 comments:

  1. nampak eraz iaitu tentang penyusuan instead of penyusunan kan? hik hik hik...

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Ada sesuatu dalam kepala tu masa tu..

      Delete
  3. mesti ibu yg menyusukan anak taip minit mesyuarat nie..:)

    ReplyDelete
  4. mesti teringat kat susu anak dia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. Susah nak baca fikiran orang ni.. Hehe..

      Delete
  5. Tah2 dok ingat susu anak kot...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin jugak tu.. Tak mustahil.. Hehe..

      Delete
  6. Tah2 dok ingat susu anak kot...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin jugak tu.. Tak mustahil.. Hehe..

      Delete
  7. lupe bagi susu anak kt pengasuh ,camne ni camne niii

    ReplyDelete
  8. assalam...joooom ramai2 join segmen ni... sempena cuti sekolah...
    http://ayuinsyirah.blogspot.com/2013/11/segmen-blogwalking-cuti-sekolah-bersama.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah.. Nanti sama-sama kami terjah..

      Delete
  9. Mungkin jugak tu.. Tak mustahil.. Hehe..

    ReplyDelete
  10. hihi..tersalah la tu..manusia kan x lari dr ksilapan..kslahn ejaan nmpk x serius tp salah2 boleh jd serius..kih3x..

    ReplyDelete
  11. hehehe..mesti teringat baby kat rumah ni..

    ReplyDelete
  12. aduhai...siapa pulak nak penyusuan tu Eraz....haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha... Orang yang taip tu la kot.. Hehe..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.