Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 11 November 2013

Azhael Tersingkir ! Indah Berjaya .. AF 2013

Azhael Tersingkir ! Indah Berjaya .. AF 2013 | Assalamualaikum w.b.t.. Ikut hati memang malas nak buat entri pasal ni.. Tapi mungkin ramai yang terkejut kot dengan keputusan peserta tersingkir untuk Konsert ke 9 atau separuh akhir bagi AF 2013 ni.. Timeline twitter memang penuh dengan komen pasal ni..

Yang berjaya ke final ialah Faizul, Aishah, Nabila, Amira dan Indah.. Tanpa Azhael.. Mungkin rezeki mereka di situ je.. Dalam-dalam ramai tu, pilihan Eraz untuk jadi juara ialah Indah.. Mungkinkah Astro akan buat kejutan dengan memasukkan kembali Azhael? Entah la.. Hehe.. Wassalam..


20 comments:

  1. oo..patutlah ramai yang marah2 malam ni pasal AF..baru tahu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai juga yang meluahkan rasa tak puas hati..

      Delete
  2. Laa . Azhael terkeluar . Huu . sedih . Dorang pon best jugak .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai yang nak seorang pelajar tu yang keluar..

      Delete
  3. tahniah kepada yg masuk final.. Tp sayangnya yg berbakat seperti Azhael tersingkir :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la.. Sayang pada bakat yang ada..

      Delete
  4. layan jugak kadang2 dgn wife.......kesian gak azhael x masuk final

    ReplyDelete
  5. sebab peminat azhael ramai tengok bola Epl and the the voice.

    ReplyDelete
  6. sebab peminat azhael ramai tengok bola Epl and the the voice.

    ReplyDelete
  7. sebab peminat azhael ramai tengok bola Epl and the the voice.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.